Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДідківська, Т. В.-
dc.contributor.authorСверчевська, І. А.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:30:04Z-
dc.date.available2019-07-18T11:30:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДідківська Т. В., Сверчевська І. А. Історико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 162-165.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533-
dc.description.abstractІсторія математики розглядається як основа здійснення наступності в навчанні математики. Як приклад розглядається можливе вивчення теми "Прості числа" в курсі "Алгебра і теорія чисел". При цьому важлива роль відводиться визначним історичним задачам.История математики рассматривается как основа осуществления преемственности при обучении математике. Как пример рассматривается возможное изучение темы "Простые числа" в курсе "Алгебра и теория чисел". При этом важная роль отводится замечательным историческим задачам.The paper deals with the history of mathematics as a foundation for continuity in teaching mathematics. Studying "Prime Numbers" topic in "Algebra and Number Theory" course is considered as an example. Furthermore, famous historical problems have an important role to play in the proposed approach.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectісторія математикиuk
dc.subjectвизначні задачіuk
dc.subjectпрості числаuk
dc.titleІсторико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математикиuk
dc.title.alternativeHistorical-genetic approach in realization of continuity in teaching mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Didkivska, Sverchevska 2016.pdf410.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.