Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолодюк, Л. С.-
dc.date.accessioned2019-07-18T10:59:22Z-
dc.date.available2019-07-18T10:59:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГолодюк Л. С. Наступність та перспективність навчання математики: проектування через призму провідної діяльності дитини // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 19-22.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2524-
dc.description.abstractУ змісті розглядається питання реалізації принципу наступності й перспективності у площині автономного виконання певних дій під час вивчення математики та інтегрованого застосування сформованих дій у межах інших навчальних предметів з урахуванням психічного розвитку та провідної діяльності дитини.Рассматривается вопрос реализации принципа преемственности и перспективности в плоскости автономного выполнения определенных действий в пределах изучения математики и интегрированного применения сформированных действий на других учебных предметах с учетом психического развития и ведущей деятельности ребенка.The issue of realization of the principle of continuity and prospects in the sphere of autonomous performance of certain activities while studying mathematics and integrated application of formed skills within other subjects considering the mental development and child’s leading activities is envisaged in the content.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectперспективністьuk
dc.subjectперспективність провідної діяльностіuk
dc.subjectучінняuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.titleНаступність та перспективність навчання математики: проектування через призму провідної діяльності дитиниuk
dc.title.alternativeContinuity and prospects of teaching mathematics: project development through the prism of the child’s leading activitiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golodiuk 2016.pdf403.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.