Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2513
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубініна, Наталя Василівна | - |
dc.contributor.author | Dubinina, Natalya Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T10:30:29Z | - |
dc.date.available | 2019-07-17T10:30:29Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Дубініна Н. В. Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-будівників засобами нових інформаційних технологій / Н. В. Дубініна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 232-240. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2513 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду проблеми формування професійних компетенцій студентів за допомогою нових інформаційних технологій. The article tells about the formation of the professional competences of future civil-engineers with the help of the new information technologies. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | інженер-будівельник | uk |
dc.subject | нові інформаційні технології | uk |
dc.subject | професійні компетенції | uk |
dc.subject | a civil-engineer | uk |
dc.subject | the new information technologies | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.title | Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-будівників засобами нових інформаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | Formation of professional competences of future engineers-builders by means of new information technologies | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dubinina Natalya Vasylivna.pdf | 514.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.