Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorYermakova, Svitlana Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-07-17T07:37:37Z-
dc.date.available2019-07-17T07:37:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЄрмакова С. С. Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 191-199.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508-
dc.description.abstractУ статті розкрита суть моніторингового дослідження професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних учбових закладів, що проходило на базі експериментальної педагогічної лабораторії, в рамках впровадження коуч-педагогіки. Essence of monitoring research of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments is exposed in the article, that passed on the base of experimental pedagogical laboratory, within the framework of introduction of-pedagogics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх викладачівuk
dc.subjectмайбутній викладач вищих технічних навчальних закладівuk
dc.subjectмоніторинг професійної підготовкиuk
dc.subjectкоуч-педагогікаuk
dc.subjectпедагогічне консультуванняuk
dc.subjectпедагогічна супервізіяuk
dc.subjectprofessional preparation of future teachersuk
dc.subjectfuture teacher of higher technical educationuk
dc.subjectmonitoring of professional preparationuk
dc.subjectcoach-pedagogicsuk
dc.subjectpedagogical advisinguk
dc.subjectpedagogica superviziyauk
dc.subjectpositive intercourseuk
dc.titleОрганізація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗuk
dc.title.alternativeOrganization of positive interaction in the subsystem "teacher-scientist - future teacher" as the dominant factors in the implementation of coaching and pedagogy in VTsZuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yermakova, Svitlana Stanislavivna.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.