Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Yermakova, Svitlana Stanislavivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T07:37:37Z | - |
dc.date.available | 2019-07-17T07:37:37Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Єрмакова С. С. Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 191-199. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрита суть моніторингового дослідження професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних учбових закладів, що проходило на базі експериментальної педагогічної лабораторії, в рамках впровадження коуч-педагогіки. Essence of monitoring research of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments is exposed in the article, that passed on the base of experimental pedagogical laboratory, within the framework of introduction of-pedagogics. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх викладачів | uk |
dc.subject | майбутній викладач вищих технічних навчальних закладів | uk |
dc.subject | моніторинг професійної підготовки | uk |
dc.subject | коуч-педагогіка | uk |
dc.subject | педагогічне консультування | uk |
dc.subject | педагогічна супервізія | uk |
dc.subject | professional preparation of future teachers | uk |
dc.subject | future teacher of higher technical education | uk |
dc.subject | monitoring of professional preparation | uk |
dc.subject | coach-pedagogics | uk |
dc.subject | pedagogical advising | uk |
dc.subject | pedagogica superviziya | uk |
dc.subject | positive intercourse | uk |
dc.title | Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ | uk |
dc.title.alternative | Organization of positive interaction in the subsystem "teacher-scientist - future teacher" as the dominant factors in the implementation of coaching and pedagogy in VTsZ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yermakova, Svitlana Stanislavivna.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.