Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508
Назва: Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ
Інші назви: Организация позитивного взаимодействия в подсистеме «преподаватель-ученый – будущий преподаватель», как доминанта внедрения коуч-педагогики в ВТУЗ
Organization of positive interaction in the subsystem "teacher-scientist - future teacher" as the dominant factors in the implementation of coaching and pedagogy in VTsZ
Автори: Єрмакова, Світлана Станіславівна
Ермакова, Светлана Станиславовна
Yermakova, Svitlana Stanislavivna
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх викладачів
майбутній викладач вищих технічних навчальних закладів
моніторинг професійної підготовки
коуч-педагогіка
педагогічне консультування
педагогічна супервізія
позитивне спілкування
профессиональная подготовка будущих преподавателей
будущие преподаватели высших технических учебных заведений
мониторинг профессиональной подготовки
коуч-педагогика
педагогическое консультирование
педагогическая супервизия
позитивное общение
professional preparation of future teachers
future teacher of higher technical education
monitoring of professional preparation
coach-pedagogics
pedagogical advising
pedagogica superviziya
positive intercourse
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Єрмакова С. С. Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 191-199.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрита суть моніторингового дослідження професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних учбових закладів, що проходило на базі експериментальної педагогічної лабораторії, в рамках впровадження коуч-педагогіки. В статье раскрыта сущность мониторингового исследования профессиональной подготовки будущих преподавателей высших технических учебных заведений, проходящей на базе экспериментальной педагогической лаборатории, в рамках внедрения коуч-педагогики. Essence of monitoring research of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments is exposed in the article, that passed on the base of experimental pedagogical laboratory, within the framework of introduction of-pedagogics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2508
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yermakova, Svitlana Stanislavivna.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.