Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисільова-Біла, В. П.-
dc.date.accessioned2019-07-16T13:31:24Z-
dc.date.available2019-07-16T13:31:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКисільова-Біла В. П. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 22-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499-
dc.description.abstractНа основі аналізу Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти автор пропагує ідеє наступності у формуванні предметної математичної компетентності.На основе анализа Государственных стандартов дошкольного и начального звеньев образования автор пропагандирует идеи преемственности в формировании предметной математической компетентности.Based on the analysis of State standards of preschool and primary education components, the author promotes the idea of continuity in forming the subject mathematical competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectбазовий компонент дошкільної освітиuk
dc.subjectосвітні компетенціїuk
dc.subjectпредметна математична компетентністьuk
dc.subjectсенсорно-пізнавальна і математична компетентність дошкільникаuk
dc.titleНаступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласниківuk
dc.title.alternativeContinuity in the formation of mathematical competence of preschoolers and first gradersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kiseleva-Bila 2016.pdf397.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.