Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Л. Ф.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:02:39Z-
dc.date.available2019-07-16T12:02:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМихайленко Л. Ф. Реалізація вимог наступності в формуванні математичної компетентності учнів у процесі розв’язування текстових задач // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С.90-93.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2481-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості реалізації вимог наступності при вивченні текстових задач у шкільному курсі математики. Визначено умови формування математичної компетентності учнів старшої школи у процесі розв‘язування текстових задач: переосмислення функцій, мети, завдань і змісту текстових задач у курсі математики старшої школи. В статье рассмотрены возможности реализации требований преемственности при изучении текстовых задач в школьном курсе математики. Определены условия формирования математической компетентности учащихся старших классов в процессе решения текстовых задач: переосмысление функций, целей, задач и содержания текстовых задач в курсе математики старших классов. The implementation of the requirements of continuity in the formation of mathematical competence of pupils in the process of solving textual tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectтекстові задачіuk
dc.titleРеалізація вимог наступності в формуванні математичної компетентності учнів у процесі розв’язування текстових задачuk
dc.title.alternativeThe implementation of the requirements of continuity in the formation of mathematical competence of pupils in the process of solving textual tasksuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikhailenko 2016.pdf406.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.