Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвєтной, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorСветной, Александр Петрович-
dc.contributor.authorSvietnoi, Oleksandr Petrovych-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:54:35Z-
dc.date.available2019-07-16T10:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСвєтной О. П. Реалізація наступності у вивченні змістовної лінії «функції» у середній школі і педагогічних ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 199-202.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2455-
dc.description.abstractТези присвячені реалізації наступності у вивченні теми „Функції” у середній школі і педагогічних вищих навчальних закладах. Як один з варіантів пропонується вивчення курсу „Теорія функціональних рівнянь”, в якому систематизуються методи розв’язування функціональних рівнянь. Тезисы посвященные реализации приемственности при изучении темы «Функции» в средней школе и педагогических высших учебных заведениях. Как один из вариантов предлагается изучение курса «Теория функциональных уравнений», в котором проводится систематизация методов решения функциональных уравнений. Тhesis is devoted to the implementation of the succession under the topic "Functions" in the secondary school and pedagogical higher educational institutions. As one of the options proposed for study course "the Theory of functional equations" in which the systematization of methods for solving functional equations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectфункціональні рівнянняuk
dc.subjectсистематизація методів розв’язання функціональних рівняньuk
dc.titleРеалізація наступності у вивченні змістовної лінії «функції» у середній школі і педагогічних внзuk
dc.title.alternativeThe implementation of the succession in the study of the content lines of "Functions" in the secondary school and pedagogical higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svetnoy 2016.pdf410.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.