Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, О. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:45:01Z-
dc.date.available2019-07-16T10:45:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТітова О. В. Учні з особливими потребами - це хто? // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 111-114.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2451-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблему навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзії. Розкрито поняття «діти з особливими освітніми потребами» та поставлено завдання створення методики їх навчання математики.В статье рассматривается проблема обучения учащихся с особыми потребностями в условиях инклюзии. Раскрыто понятия «дети с особыми образовательными потребностями» и поставлено задание создания их обучения математике.In the article the problem of students with special needs in terms of inclusion. The notion of “children with special educational needs” and tasked with creating methods of teaching mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.titleУчні з особливими потребами - це хто?uk
dc.title.alternativeChildren with special needs - who is it?uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Titova 2016.pdf567.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.