Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВагіна, Н. С.-
dc.contributor.authorАчкан, В. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:42:32Z-
dc.date.available2019-07-16T10:42:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВагіна Н. С., Ачкан, В. В. Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 64-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450-
dc.description.abstractВ тезах доповіді обґрунтовуються роль та напрями реалізації принципу наступності в інноваційній діяльності вчителя математики.В тезисах доклада обосновывается роль и направления реализации принципа преемственности в инновационной деятельности учителя математики.In the theses of the report substantiates the role and directions of the implementation of the principle of continuity in the innovation of mathematics teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінноваційна діяльність учителя математикиuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.titleПринцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математикиuk
dc.title.alternativeThe principle of continuity in the innovation activities of Math teacheruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vahina, Achkan 2016.pdf414.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.