Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВагіна, Н. С.-
dc.contributor.authorАчкан, В. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:42:32Z-
dc.date.available2019-07-16T10:42:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВагіна Н. С., Ачкан, В. В. Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 64-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2450-
dc.description.abstractВ тезах доповіді обґрунтовуються роль та напрями реалізації принципу наступності в інноваційній діяльності вчителя математики.В тезисах доклада обосновывается роль и направления реализации принципа преемственности в инновационной деятельности учителя математики.In the theses of the report substantiates the role and directions of the implementation of the principle of continuity in the innovation of mathematics teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінноваційна діяльність учителя математикиuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.titleПринцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математикиuk
dc.title.alternativeThe principle of continuity in the innovation activities of Math teacheruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vahina, Achkan 2016.pdf414.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.