Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДакал, Алла-
dc.date.accessioned2025-12-26T09:42:43Z-
dc.date.available2025-12-26T09:42:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДакал А. Спільні й відмінні чинники публічного управління у сфері освіти України та Польщі / А. Дакал // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 55-58.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24362-
dc.description.abstractСистема освіти є головним інституційним чинником формування та розвитку людського потенціалу нації та держави, що закладає базис і характер майбутнього державотворення країни. Сьогодні для майбутнього України, її поствоєнного періоду, це набуває критичного значення як ключовий чинник спроможності національної відбудови та європейської інтеграції. Відтак є важливо значимою дискусія про модернізацію публічного управління у сфері освіти України, яка розгортається в умовах, коли освітня політика перестає бути внутрішньою, "домашньою" справою й дедалі більше вмонтовується в широкий європейський контекст, а значить, вимагає постійних порівнянь, зіставлень і запозичень. У цьому сенсі наш вибір країни Польщі, як ключової точки відліку, виглядає не випадковим, а радше методологічно зумовленим: це держава з подібною історичною спадщиною соціалістичної централізованої моделі, зі схожою демографічною та регіональною структурою, однак із щонайменше двома десятиліттями досвіду членства в ЄС, включаючи активну участь у формуванні європейського освітнього простору.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпублічне управління освітоюuk
dc.subjectмодернізація освітиuk
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk
dc.subjectпольський досвідuk
dc.subjectдецентралізаціяuk
dc.subjectавтономія закладів освітиuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectєвропеїзація освітньої політикиuk
dc.subjectвідбудова Україниuk
dc.titleСпільні й відмінні чинники публічного управління у сфері освіти України та Польщіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DAKAL.pdf793.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.