Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24362Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дакал, Алла | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-26T09:42:43Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-26T09:42:43Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Дакал А. Спільні й відмінні чинники публічного управління у сфері освіти України та Польщі / А. Дакал // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 55-58. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24362 | - |
| dc.description.abstract | Система освіти є головним інституційним чинником формування та розвитку людського потенціалу нації та держави, що закладає базис і характер майбутнього державотворення країни. Сьогодні для майбутнього України, її поствоєнного періоду, це набуває критичного значення як ключовий чинник спроможності національної відбудови та європейської інтеграції. Відтак є важливо значимою дискусія про модернізацію публічного управління у сфері освіти України, яка розгортається в умовах, коли освітня політика перестає бути внутрішньою, "домашньою" справою й дедалі більше вмонтовується в широкий європейський контекст, а значить, вимагає постійних порівнянь, зіставлень і запозичень. У цьому сенсі наш вибір країни Польщі, як ключової точки відліку, виглядає не випадковим, а радше методологічно зумовленим: це держава з подібною історичною спадщиною соціалістичної централізованої моделі, зі схожою демографічною та регіональною структурою, однак із щонайменше двома десятиліттями досвіду членства в ЄС, включаючи активну участь у формуванні європейського освітнього простору. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | публічне управління освітою | uk |
| dc.subject | модернізація освіти | uk |
| dc.subject | європейська інтеграція | uk |
| dc.subject | польський досвід | uk |
| dc.subject | децентралізація | uk |
| dc.subject | автономія закладів освіти | uk |
| dc.subject | якість освіти | uk |
| dc.subject | європеїзація освітньої політики | uk |
| dc.subject | відбудова України | uk |
| dc.title | Спільні й відмінні чинники публічного управління у сфері освіти України та Польщі | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| DAKAL.pdf | 793.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.