Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24361
Title: Маркетингова стратегія як механізм розвитку позашкільного закладу освіти
Authors: Келічава, М.
Keywords: позашкільний заклад освіти
маркетингова стратегія
позашкільна мистецька освіта
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Келічава М. Маркетингова стратегія як механізм розвитку позашкільного закладу освіти / М. Келічава // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 33-35.
Abstract: У сучасних умовах системи освіти в Україні особливої уваги набуває питання ефективного управління розвитком позашкільних закладів освіти. Розвиток освітніх послуг в Україні, зокрема в сегменті позашкільної мистецької освіти, значно підвищується, зростає вимога до орієнтації на споживача послуг, батьків, дітей, молоді й формування привабливого освітнього продукту. У зв’язку з цим застосування маркетингу як інструменту управління освітнім закладом стає важливим компонентом забезпечення його життєздатності, конкурентоспроможності та сталого розвитку.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24361
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf798.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.