Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24322Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мунтян, Тетяна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T12:17:02Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-22T12:17:02Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мунтян Т. Моделювання виховної роботи сучасного закладу загальної середньої освіти / Т. Мунтян // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 9-11. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24322 | - |
| dc.description.abstract | Основними перевагами методу моделювання у виховній роботі закладу освіти є те, що цей метод дозволяє сконцентруватися на найістотнішому, тобто на значущих елементах виховної системи, які найбільшою мірою зумовлюють підвищення рівня її якості та перспективи розвитку. Також серед сильних сторін моделювання – чітка постановка мети; переробка змісту інформації, що лежить в основі моделі, та її конкретизація; досягнення результатів, що відповідають меті; наявність зворотного зв'язку, рефлексія; ергономічність моделі; мобільність. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | виховна робота | uk |
| dc.subject | моделювання | uk |
| dc.subject | виховна система | uk |
| dc.title | Моделювання виховної роботи сучасного закладу загальної середньої освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Muntian.pdf | 820.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.