Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24190| Назва: | Нейропсихологічні аспекти мовленнєвих порушень у дітей у постпандмічний період: виклики для системи реабілітації |
| Автори: | Голуб, Н. М. Мельничук, Ірина Валентинівна Melnychuk, Iryna Valentynivna |
| Ключові слова: | мовленнєві порушення COVID-19 постпандемічний період |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Голуб Н. М. Нейропсихологічні аспекти мовленнєвих порушень у дітей у постпандмічний період: виклики для системи реабілітації / Н. М. Голуб, І. В. Мельничук // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 402-405. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблемою сучасної клінічної та освітньо-психологічної практики сьогоднішній день є зростання частоти мовленнєвих порушень у дітей, що спостерігається у постпандемічний період. Ця тенденція є наслідком множинних біопсихосоціальних факторів, що вплинули на дитяче населення під час і після глобальної пандемії COVID-19. В умовах тривалої соціальної ізоляції, порушення структурованих освітніх і соціальних процесів, а також зниження доступу до якісної медичної і психолого-педагогічної допомоги, відбулося формування нового контингенту дітей із складними комбінованими порушеннями розвитку [1, 3, 6]. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24190 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Holub.pdf | 326.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.