Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуховієнко, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛитвин, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-12-10T11:20:43Z-
dc.date.available2025-12-10T11:20:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСуховієнко Н. А. Мовленнєвий розвиток у контексті раннього логопедичного втручання / Н. А. Суховієнко, І.М. Литвин // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 188-194.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24127-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості раннього логопедичного втручання в ситуаціях порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Актуальність дослідження полягає в тому, що мовлення є одним із провідних механізмів формування особистості, тому порушення його розвитку на ранніх етапах онтогенезу є не лише індивідуальною проблемою дитини, а й викликом для освітньої системи. Ефективність логопедичної допомоги безпосередньо залежить від часу її надання. Метою статті є наукове обґрунтування підходів до вивчення особливостей мовленнєвого розвитку дітей раннього віку й визначення ефективних напрямів логопедичного втручання з метою своєчасної профілактики та корекції порушень мовлення. Методами дослідження стали компаративістика, аналіз, систематизація, порівняння, які дали змогу проаналізувати український досвід, виділити ключові аспекти й систематизувати результати. The article highlights the features of early speech therapy intervention in situations of impaired speech development in early childhood. The relevance of the study lies in the fact that speech is one of the leading mechanisms of personality formation, therefore, impaired speech development at the early stages of ontogenesis is not only an individual problem of the child, but also a challenge for the educational system. The effectiveness of speech therapy directly depends on time: the earlier speech difficulties are identified and corrected, the greater the likelihood of full speech development and prevention of concomitant secondary deviations. The aim of the article is to scientifically substantiate approaches to studying the features of speech development in early childhood and to determine effective areas of speech therapy intervention for the purpose of timely prevention and correction of speech disorders. The methods of the study were comparative studies, analysis, systematization, comparison, which allowed analyzing the Ukrainian experience, highlighting key aspects and systematizing the results.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectраннє втручанняuk
dc.subjectрозвиток дитиниuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectлогопедичний впливuk
dc.subjectранній розвитокuk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectцілеспрямований впливuk
dc.subjectearly interventionuk
dc.subjectchild developmentuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjectspeech therapy influenceuk
dc.subjectearly developmentuk
dc.subjectchilduk
dc.subjecttargeted influenceuk
dc.titleМовленнєвий розвиток у контексті раннього логопедичного втручанняuk
dc.title.alternativeSpeech development in the context of early speech therapy interventionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Speech.pdf294.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.