Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24107Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Курнилович, Марина Олегівна | - |
| dc.contributor.author | Меркулова, Світлана Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Коробова, Катерина Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Кременицька, Єлизавета Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T11:23:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T11:23:49Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Курнилович М .О. Міжкультурна комунікація в освітньому процесі: індійський контекст і англійська мова / М. О. Курнилович, С. І. Меркулова, К. П. Коробова, Є. С. Кременицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 129-137. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24107 | - |
| dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз культурологічних особливостей Індії, що становлять труднощі для іноземних студентів у процесі міжкультурної комунікації та засвоєння англійської мови як інструмента глобальної взаємодії. Підкреслено, що нерозуміння культурних кодів, традицій, соціальних і релігійних норм Індії ускладнює повноцінне спілкування з носіями мови та може створювати бар’єри між представниками різних культурних спільнот. Метою дослідження є з’ясування культурних аспектів, важливих для мовної освіти, та виявлення дидактичного потенціалу художнього фільму «Робота, яка втекла» (Outsourced) у формуванні іншомовної соціокультурної компетентності студентів. Методологія базується на поєднанні культурологічного і лінгводидактичного підходів з використанням контент-аналізу епізодів фільму, порівняльного аналізу мовних відмінностей, інтерпретації соціокультурних ситуацій та систематизації наукових джерел. The article analyzes the cultural peculiarities of India that pose challenges for foreign students in the process of intercultural communication and in mastering English as a tool of global interaction. It emphasizes that the lack of understanding of India’s cultural codes, traditions, and social and religious norms complicates communication with native speakers and may create barriers between representatives of different cultural communities. The aim of the study is to identify cultural aspects significant for language education and to reveal the didactic potential of the feature film “Outsourced” in developing students’ intercultural communicative competence. The methodology combines cultural and linguodidactic approaches, employing content analysis of film episodes, comparative analysis of linguistic differences, interpretation of sociocultural situations, and systematization of scholarly sources. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | міжкультурна комунікація | uk |
| dc.subject | соціокультурна компетентність | uk |
| dc.subject | індійська англійська | uk |
| dc.subject | культурні відмінності | uk |
| dc.subject | художній фільм у навчанні | uk |
| dc.subject | intercultural communication | uk |
| dc.subject | intercultural competence | uk |
| dc.subject | Indian English | uk |
| dc.subject | cultural differences | uk |
| dc.subject | feature film in education | uk |
| dc.title | Міжкультурна комунікація в освітньому процесі: індійський контекст і англійська мова | uk |
| dc.title.alternative | Intercultural communication in the educational process: the Indian context and the English language | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Intercultural.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.