Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409
Title: Інформатизація дошкільної освіти: проблеми та перспективи розвитку
Other Titles: Информатизация дошкольного образования: проблемы и перспективы развития
Informatization of preschool education: problems and perspectives of development
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Мардарова, Ирина Константиновна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Keywords: інформатизація
комп’ютеризація
дошкільна освіта
комп’ютерні технології
підготовка вихователів
информатизация
компьютеризация
дошкольное образование
компьютерные технологии
подготовка воспитателей
informatization
computerization
preschool education
computer technologies
educators’ training
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мардарова І. К. Інформатизація дошкільної освіти: проблеми та перспективи розвитку / І. К. Мардарова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 5. - С. 78-82.
Abstract: У статті визначені поняття «інформатизація», «комп’ютеризація», «комп’ютерні технології в дошкільній освіті». Проаналізовано ряд проблем використання комп’ютерних технологій у роботі з дітьми в умовах дошкільного навчального закладу. Досліджено можливі шляхи подолання труднощів організації комп’ютерного навчання і зроблено деякі висновки щодо його ефективності. Аргументовано, що важливою умовою, яка дозволяє прогнозувати ефективність використання комп’ютерів у ДНЗ, є ставлення до них педагогічних працівників та їх готовність до здійснення цього процесу. Розглянуто процес підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій, подано приклади студентських проектів. В статье описан процесс информатизации дошкольного образования. Обосновано, что реформирование образования, необходимость его информатизации, побуждает дошкольное образование, как первое звено непрерывного образования, осуществлять поиск путей применения компьютера как средства развития личности ребенка-дошкольника. Доказано, что компьютеризация образования является неотъемлемой составляющей информатизации общества, что отражает общие тенденции глобализации мировых процессов и гармоничного развития личности ребенка. Даны определения феноменам «информатизация», «компьютеризация», «компьютерные технологи в дошкольном образовании». The process of preschool education informatization has been described in the article. It has been substantiated that the education reformation and the need for its informatization spurs preschool education, as the first link of continuous education, to search for possible ways of uning the computer as a means of preschool-aged child’s personal development. It has been proved that computerization of education is an integral part of society’s informatization; it reflects general globalization tendencies of both the world processes and harmonic development of child’s personality. The phenomena “informatization”, “computerization”, “computer technologies in preschool education” have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Informatyzaciya doshkilnoyi osvity problemy ta perspektyvy rozvytku.pdf554.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.