Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23957
Назва: Результати впровадження методики формування індивідуального сценічного іміджу школярів у процес навчання естрадного співу
Автори: Ходот, Аліна Олексіївна
Ключові слова: сценічний імідж
сучасна мистецька освіта
рефлексивно-проєктувальна
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ходот А. Результати впровадження методики формування індивідуального сценічного іміджу школярів у процес навчання естрадного співу / А. Ходот // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 209-210.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування індивідуального сценічного іміджу школярів в умовах естрадного співу набула особливої актуальності в сучасній мистецькій освіті. Сценічний імідж трактується як інтегральна характеристика особистості, що поєднує естетичний, психологічний і професійно- виконавський аспекти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23957
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66.pdf650.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.