Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна; Koehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorВан Ченчен-
dc.date.accessioned2025-11-27T10:21:09Z-
dc.date.available2025-11-27T10:21:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВан Ченчен. Сутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльності / Ван Ченчен, Н. Кьон // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 94-97.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915-
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен синергії у вокально- виконавській діяльності як умову досягнення художньо-образної цілісності та духовної єдності виконавців. Визначено роль емоційного інтелекту, емпатії й комунікативної взаємодії у формуванні ансамблевого мислення. Обґрунтовано, що синергія є інтегративним принципом, який поєднує психологічні, педагогічні та художньо-інтерпретаційні аспекти вокального мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectсинергіяuk
dc.subjectвокальне мистецтвоuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk
dc.subjectансамблеве мисленняuk
dc.subjectхудожня інтерпретаціяuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.titleСутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf663.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.