Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23813Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Форостян, Ольга Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Forostjan, Olha Ivanivna | - |
| dc.contributor.author | Ковалів, Р. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T12:26:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T12:26:49Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Форостян О. І. Інноваційні технології у формуванні мовленевої компетентності у дітей дошкільного віку / О. І. Форостян, Р. Ковалів // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 128-130. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23813 | - |
| dc.description.abstract | Інноваційні технологіі є невід'ємними аспектами сьогодення, бо використовуються у багатьох сферах, за допомогою них поліпшуються та вдосконалюються умови подачі навчального матеріалу. Загалом під інноваціийним навчанням розуміється «зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностеий, високих соціально-адаптаціийних можливостеий особистості». Питання мовного розвитку дітей сьогодні набуває особливого значення. Педагогам доводиться постійно шукати нові ідеї та методики для оптимізації корекційної роботи. Інноваційні підходи до виховання і навчання дітей з мовними порушеннями набувають все більшого поширення в логопедії. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.subject | інноваціийне навчання | uk |
| dc.title | Інноваційні технології у формуванні мовленевої компетентності у дітей дошкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.