Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалущенко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorGalushchenko, Viktoriya Ivanivna-
dc.contributor.authorТкаченко, І. Г.-
dc.date.accessioned2025-11-20T10:26:45Z-
dc.date.available2025-11-20T10:26:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГалущенко В. І. Особливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ / В. І. Галущенко, І. Г. Ткаченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 45-50.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752-
dc.description.abstractАктуальність теми цієї статті полягає в тому, що в даний час гостро стоїть питання, яке стосується виховання та навчання молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. За даними статистики спостерігається зростання кількості тих, хто навчається в класах дітей з тяжкими порушеннями мовлення за останні роки. Варто враховувати те, що діти з обмеженими можливостями здоров'я – це діти віком від 0 до 18 років, які мають тимчасові чи постійні порушення у фізичному чи психічному розвитку та потребують створення спеціальних умов отримання освіти. [1; 3; 5]uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectлексична складоваuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectуроки читанняuk
dc.subjectТПМuk
dc.titleОсобливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf488.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.