Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23749Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Галущенко, Вікторія Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Galushchenko, Viktoriya Ivanivna | - |
| dc.contributor.author | Ставенко, П. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T10:23:22Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T10:23:22Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Галущенко В. І. Засоби та напрямки корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення / В. І. Галущенко, П. А. Ставенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 41-45. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23749 | - |
| dc.description.abstract | Мовлення є основним засобом комунікації, пізнання навколишнього світу та самовираження особистості. Від рівня мовленнєвого розвитку залежить не лише формування інтелектуальних здібностей, а й соціальна адаптація дитини, її емоційна стабільність і навчальна успішність. Водночас у сучасних дітей спостерігається тенденція до зростання кількості мовленнєвих порушень, зокрема тяжких, що ускладнюють процес навчання та соціальної інтеграції [1, с. 7]. Тяжкі порушення мовлення (ТПМ) — це глибокі розлади різних компонентів мовленнєвої системи (фонетико-фонематичного, лексико-граматичного, просодичного), які виникають унаслідок органічних або функціональних порушень центральної нервової системи за умов збереженого інтелекту й слуху [2, с. 14]. Такі діти потребують цілеспрямованого, системного корекційного впливу, який охоплює мовленнєвий, психічний, когнітивний, емоційний та моторний розвиток. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | мовлення | uk |
| dc.subject | тяжкі порушення мовлення | uk |
| dc.subject | ТПМ | uk |
| dc.subject | корекційно-розвитковова робота | uk |
| dc.title | Засоби та напрямки корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | 510.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.