Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХалєєва, О. В.-
dc.contributor.authorКолеснікова, М. Л.-
dc.contributor.authorКостіна, М. Л.-
dc.date.accessioned2025-11-20T09:46:01Z-
dc.date.available2025-11-20T09:46:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХалєєва О. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження хорового мистецтва та музичної освіти в умовах цифровізації / О. В. Халєєва, М. Л. Колеснікова, М. Л. Костіна // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 97-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23736-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан диригентсько-хорової підготовки в системі вищої мистецької освіти України в умовах активної цифровізації та воєнного стану. Визначено, що інтеграція інноваційних цифрових технологій – систем штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності, мультимедійних комплексів і засобів 3D-моделювання – істотно трансформує зміст і методи мистецької підготовки майбутніх хормейстерів. Виокремлено основні напрями впливу цифровізації: розширення доступу до національних і світових музичних ресурсів; підвищення гнуч-кості навчальних траєкторій; створення умов для індивідуалізації та безперервності освітнього процесу, зокрема за дистанційного або змішаного формату навчання. Зазначено, що на інституційному рівні цифровізація сприяє формуванню електро-нних бібліотек, накопиченню аудіо-, відео- та текстових матеріалів, системати-зованих за жанровими, стильовими й етнокультурними ознаками. The article analyzes the current state of choral and conducting training within the system of higher art education in Ukraine under conditions of active digitalization and martial law. It is established that the integration of innovative digital technologies – including artificial intelligence systems, virtual and augmented reality, multimedia complexes, and 3D modeling tools – significantly transforms the content and methods of artistic training for future choir conductors. Key areas of digitalization impact are identified: expanded access to national and global music resources, increased flexibility of learning trajectories, and the creation of conditions for individualized and continuous educational processes, particularly in distance or blended learning formats. At the institutional level, digitalization fosters the development of electronic libraries and the accumulation of audio, video, and textual materials categorized by genre, stylistic, and ethnocultural characteristics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectchoral-conducting traininguk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectart educationuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectchoral artuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectхорове мистецтвоuk
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти дослідження хорового мистецтва та музичної освіти в умовах цифровізаціїuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of research on choral art and music education in the context of digitalizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical.pdf206.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.