Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23733Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Миськова, Наталія | - |
| dc.contributor.author | Півторацька, Вікторія | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T09:40:12Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T09:40:12Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Миськова Н. Особливості використання педагогічної технології " Логічні блоки Дьєнеша " у взаємодії з дітьми раннього та дошкільного віку / Особливості використання педагогічної технології " Логічні блоки Дьєнеша " у взаємодії з дітьми раннього та дошкільного віку / Н. Миськова, В. Півторацька // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 139-142. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23733 | - |
| dc.description.abstract | Переорієнтація педагогів закладів дошкільної освіти на організацію освітнього процесу за діяльнісним підходом актуалізує вивчення закордонного досвіду та дослідження педагогічних технологій і засобів, що використовуються педагогами закладів дошкільної освіти інших країн у розвитку особистості дитини у період раннього та дошкільного дитинства. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | логіко-математичний розвиток дітей | uk |
| dc.subject | педагогічні технології | uk |
| dc.subject | розвиток комунікації | uk |
| dc.title | Особливості використання педагогічної технології " Логічні блоки Дьєнеша " у взаємодії з дітьми раннього та дошкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.