Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФриз, Петро Іванович-
dc.date.accessioned2025-11-20T09:37:52Z-
dc.date.available2025-11-20T09:37:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФриз П. І. Інтеграція танцювальної та спортивно-оздоровчої діяльності в системі хореографічної освіти / П. І. Фриз // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 91-96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23732-
dc.description.abstractДослідження присвячено актуальним питанням інтеграції танцювальної та спор-тивно-оздоровчої діяльності. Обґрунтовано поняття «інтеграція танцювальної та спортивно-оздоровчої діяльності», що створює передумови для поєднання спортивно-оздоровчих і танцювальних практик для збереження та зміцнення здоров’я дітей. На основі здійсненого теоретичного аналізу науково-методичних джерел визначено, що проєктування інтеграції танцювальної та спортивно-оздоровчої діяльності перед-бачає використання методологічних положень на принципах доцільності, креатив-ності, інтегративності, діалогічності, системності, варіативності, інтересу та свободи вибору. Зазначено, що ця модель є варіативною (конкретизується відповідно до навчально-педагогічних умов) та багатофункціональною (прагнення педагогів вирішити широкий спектр завдань освіти, виховання та розвитку дитини шляхом інтеграції компонентів двох видів діяльності). The study is devoted to topical issues of integration of dance and sports and health activities. The concept of “integration of dance and sports and health activities” is substantiated, which creates prerequisites for combining sports and health practices and dance practices in order to preserve and strengthen children’s health. Based on a theoretical analysis of scientific and methodological sources, it has been determined that the design of the integration of dance and sports and health activities involves the use of certain methodological provisions based on the principles of expediency, creativity, integrativeness, dialogue, systematicity, variability, interest and freedom of choice. It is noted that this model is variable (specified in accordance with educational and pedagogical conditions) and multifunctional (the desire of teachers to solve a wide range of tasks of education, upbringing and development of the child through the integration of components of two types of activitiesuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectтанцювальна діяльністьuk
dc.subjectспортивно-оздоровча діяль-ністьuk
dc.subjectфізичні задаткиuk
dc.subjectхореографічна освітаuk
dc.subjectіntegrationuk
dc.subjectdance activitiesuk
dc.subjectsports and health activitiesuk
dc.subjectphysical abilitiesuk
dc.subjectcho-reographic educationuk
dc.titleІнтеграція танцювальної та спортивно-оздоровчої діяльності в системі хореографічної освітиuk
dc.title.alternativeIntegration of dance and sports and health activities into the choreographic education systemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Integration of dance.pdf210.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.