Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВу Юйюе-
dc.date.accessioned2025-11-19T11:52:02Z-
dc.date.available2025-11-19T11:52:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВу Юйюе Сутність та компонентна структура художньо-експресивного мислення здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти у процесі фортепіанної підготовки / Ву Юйюе // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 23-32.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23663-
dc.description.abstractМетою статті є висвітлення сутності та компонентної структури художньо-експресивного мислення здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти у процесі фортепіанної підготовки. Методологія дослідження ґрунтувалася на використанні загальнонаукових методів: теоретичного аналізу – для розкриття змісту понять «мислення», «художнє мислення», «музичне мислення», «художньо-образне мислення» та «художньо-експресивне мислення»; абстрагування та узагальнення – для визна-чення основних аспектів художньо-експресивного мислення; методу порівняння – для виокремлення специфічних характеристик його компонентної структури. З’ясовано, що категорія мислення розглядається в різних науках як основа пізнання та осмис-лення світу. У філософії воно є основою пізнання буття, у психології – механізмом реконструкції досвіду, у педагогіці – процесом формування аналітичних і творчих умінь, а в мистецтві – складним процесом художньо-образного пізнання. У контек-сті фортепіанної підготовки художньо-експресивне мислення поєднує раціональні й емоційні компоненти, що активізують уяву, асоціації та образне бачення, сприя-ють глибокому осягненню музичного твору та його емоційно виразній інтерпретації. The purpose of the article is to highlight the essence and component structure of artistic-ex-pressive thinking of students of higher artistic-pedagogical education in the process of piano training. The research methodology was based on the use of general scientific methods: theo-retical analysis – to reveal the content of the concepts of “thinking”, “artistic thinking”, “musical thinking”, “artistic-figurative thinking” and “artistic-expressive thinking”; abstraction and gener-alization – to determine the main aspects of artistic-expressive thinking; comparison method – to identify specific characteristics of its component structure. It was found that the category of thinking is considered in various sciences as the basis of cognition and understanding of the world. In philosophy, it is the basis of cognition of being, in psychology – a mechanism for reconstructing experience, in pedagogy – a process of forming analytical and creative skills, and in art – a complex process of artistic-figurative cognition. In the context of piano training, artistic-expressive thinking combines rational and emotional components that activate imag-ination, associations and figurative vision, contributing to a deep understanding of the musi-cal work and its emotionally expressive interpretation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectartistic thinkinguk
dc.subjectmusical thinkinguk
dc.subjectartistic-figurative thinkinguk
dc.subjectartistic-expressive thinkinguk
dc.subjectapplicants for higher artistic-pedagogical educatiouk
dc.subjectхудожнє мисленняuk
dc.subjectмузичне мисленняuk
dc.subjectхудожньо-образне мисленняuk
dc.subjectхудожньо-експресивне мисленняuk
dc.subjectздобувачі вищої мистецько-педагогічної освітиuk
dc.titleСутність та компонентна структура художньо-експресивного мислення здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти у процесі фортепіанної підготовкиuk
dc.title.alternativeThe essence and component structure of artistic-expressive thinking of higher artistic-pedagogical education students in the process of piano traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The essence and.pdf236.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.