Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23639Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Курта, Вікторія | - |
| dc.contributor.author | Плюник, Анжела | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T10:39:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T10:39:11Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | В. Курта Впровадження елементів зарубіжного досвіду щодо формування екологічної свідомості дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти / Курта В., Плюник А. // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С.219-222. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23639 | - |
| dc.description.abstract | Сучасні екологічні проблеми дедалі гостріше впливають на життя суспільства, тому формування екологічної свідомості з раннього дитинства є одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти. Діти дошкільного віку активно пізнають навколишній світ, прагнуть діяти самостійно, експериментувати, проявляти ініціативу. Саме у цей період закладаються основи свідомого та ціннісного ставлення до природи. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | дошкільної освіта | uk |
| dc.subject | екологічні проблеми | uk |
| dc.subject | теоретико-методологічні засади | uk |
| dc.title | Впровадження елементів зарубіжного досвіду щодо формування екологічної свідомості дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.