Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23631Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Маліновська, Н. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-17T10:22:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-17T10:22:15Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Н. Маліновська Формування медіакомпетентності майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти засобами діяльності студентської медіагрупи /Маліновська Н. // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 35-39. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23631 | - |
| dc.description.abstract | Сучасна система освіти переживає глибокі трансформації, зумовлені цифровізацією суспільства, динамічним розвитком інформаційних технологій і зростанням ролі медіа у формуванні світогляду особистості. Упровадження медіаосвіти в Україні є важливою складовою модернізації освіти. У таких умовах особливої актуальності набуває проблема формування медіакомпетентності фахівців дошкільної та спеціальної освіти. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | медіакосмпетентність | uk |
| dc.subject | спеціальна освіта | uk |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk |
| dc.subject | студенстька медіагрупа | uk |
| dc.title | Маліновська Н. Формування медіакомпетентності майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти засобами діяльності студентської медіагрупи | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.