Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорова , В.-
dc.date.accessioned2025-11-17T09:52:09Z-
dc.date.available2025-11-17T09:52:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБорова В. Використання чату GPT студентами спеціальності «Дошкільна освіта» в процесі виконання творчих завдань з розвитку мовлення дітей / В. Борова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 17-21.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23627-
dc.description.abstractДинамічні зміни в сучасному освітньому просторі, глобальні тенденції інтеграції інноваційних технологій у освітній процес забезпечують якісні зміни в навчальній діяльності закладів освіти країни. Рекомендації, що розроблені Міністерством науки і освіти України та Міністерством цифрової трансформації України спільно з експертною робочою групою за сприяння проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» орієнтують на широке використання ШІ у освітньому процесі закладів вищої освіти. Одним із напрямків реалізації можливостей ШІ є застосування чат-ботів, зокрема, чату GPT, що розроблений компанією OpenAI.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectчат GPTuk
dc.subjectтворчі завданняuk
dc.subjectрозвиток мовленняuk
dc.titleВикористання чату GPT студентами спеціальності «Дошкільна освіта» в процесі виконання творчих завдань з розвитку мовлення дітейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf3.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.