Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грицук, М. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:45:20Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:45:20Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Грицук М. С. Психологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періоді / М. С. Грицук // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 251-256. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575 | - |
| dc.description.abstract | Проблема формування агресивності у підлітковому віці має багатовимірний і складний характер, що зумовлює необхідність її вивчення у межах міждисциплінарного під-ходу із залученням психологічних, соціальних, біологічних та навіть культурно-антропологічних аспектів. Саме підлі-тковий вік є періодом інтенсивних змін у розвитку особис-тості, коли відбувається глибока перебудова емоційної, ко-гнітивної, мотиваційної та соціальної сфер. Ці процеси су-проводжуються підвищеною чутливістю до зовнішніх впливів, потребою у самоствердженні та прагненням до незалежності, що нерідко породжує внутрішні конфлікти та емоційну нестійкість. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | підлітковий період | uk |
| dc.subject | агресивність | uk |
| dc.subject | підлітковий вік | uk |
| dc.title | Психологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періоді | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.