Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицук, М. С.-
dc.date.accessioned2025-11-11T08:45:20Z-
dc.date.available2025-11-11T08:45:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГрицук М. С. Психологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періоді / М. С. Грицук // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 251-256.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23575-
dc.description.abstractПроблема формування агресивності у підлітковому віці має багатовимірний і складний характер, що зумовлює необхідність її вивчення у межах міждисциплінарного під-ходу із залученням психологічних, соціальних, біологічних та навіть культурно-антропологічних аспектів. Саме підлі-тковий вік є періодом інтенсивних змін у розвитку особис-тості, коли відбувається глибока перебудова емоційної, ко-гнітивної, мотиваційної та соціальної сфер. Ці процеси су-проводжуються підвищеною чутливістю до зовнішніх впливів, потребою у самоствердженні та прагненням до незалежності, що нерідко породжує внутрішні конфлікти та емоційну нестійкість.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectпідлітковий періодuk
dc.subjectагресивністьuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.titleПсихологічні особливості становлення агресивності в підлітковому періодіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.