Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23565Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Горіна, Жанна Дмитрівна | - |
| dc.contributor.author | Horina, Zhanna Dmytriivna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T14:01:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T14:01:25Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Горіна Ж. Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення казкипритчі Е. Андієвської «Говорюща риба» / Ж. Горіна // Український Вільний Університет: традиції та визначні постаті: матеріали Міжнар. наук. конф. (Мюнхен, 21-22 трав. 2025 р.) / за заг. ред. Л.Дідковської, Г.Клинової-Дацюк, В.Андрейчука., Мюнхен, 21 трав. 2025 р. – [Б. м.], 2025. – С. 450–460. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23565 | - |
| dc.description.abstract | Автор доводить, що казка-притча як яскравий зразок мовленнєвого жанру оповідного характеру є доволі потужним ресурсом навчання і виховання, що сприяє розвиткові читацької креативності й чуттєвого пізнання художнього світу Емми Андієвської. Комунікативнопрагматичний підхід до розкриття жанрової специфіки оповідного характеру казки-притчі «Говорюща риба» забезпечується технологією «Мозковий штурм» і «Фішбоун», прийомами розвитку критичного мислення, як «Кубик Блума» або «Ромашка Блума», а також різноманітними цифровими інструментами щодо взаємодії з художнім текстом. The author proves that the fairy tale-parable as a vivid example of the narrative speech genre is a rather powerful resource for teaching and upbringing, which contributes to the development of reading creativity and sensual knowledge of the artistic world of Emma Andiyevs'ka. A communicative & pragmatic approach to revealing the genre specifics of the narrative nature of the fairy tale "Talking Fish" is provided by the technology "Brainstorming" and "Fishboun", techniques for the development of critical thinking, such as "Bloom's Cube" and "Bloom's Chamomile", as well as various digital tools for interaction with the literary text. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | УВУ | uk |
| dc.subject | казка-притча | uk |
| dc.subject | художній світ Емми Андієвської | uk |
| dc.subject | комунікативно-прагматичний підхід до вивчення мовленнєвого жанру оповідного тексту | uk |
| dc.subject | fairy tale-parable | uk |
| dc.subject | the artistic world of Emma Andiyevs'ka | uk |
| dc.subject | communicative & pragmatic approach to the study of the speech genre of the narrative text | uk |
| dc.title | Комунікативно-прагматичний підхід до вивчення казкипритчі Е. Андієвської «Говорюща риба» | uk |
| dc.title.alternative | Communicative & pragmatic approach to the study fairy talesparables by E. Andiyevs'ka "Talking fish" | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| materialy-konferencziyi-uvu-80-new2 (1).pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.