Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23550| Title: | Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція |
| Authors: | Олексійчук, Р. |
| Keywords: | цифрова компетентність учителя цифрова культура цифрова грамотність. медіаграмотність, інформаційно-комунікаційні технології дидактичні параметри цифровізації освіти, цифрові освітні компоненти e‐learning віртуалізації навчання гейміфікації дистанційна та змішана освіта |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Олексійчук Р. Аналіз концепта «Цифрова компетентність учителя»: міждисциплінарний ракурс та педагогічна інтроспекція / Р. Олексійчук // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 69-73. |
| Abstract: | Стаття розкриває результати теоретичного аналізу проблеми формування цифрової компетентності майбутніх учителів. Представлено термінологічні інтерпретації концепта «цифрова компетентність учителя». Подано педагогічну інтроспекцію змісту досліджуваної категорії. Інформаційну компетентність учителя репрезентовано як особистісно-професійний конструкт, що дозволяє педагогу збагатити дидактичні моделі освітнього простору такими інструментами: адаптивне навчання, синхронне та асинхронне навчання, змішане навчання, самостійно направлене навчання, дистанційне навчання, хмарне та мобільне навчання, віртуальний клас, перевернутий клас, система управління e‐ learning, система управління навчальним процесом, курсом (CMS), геймифікація, персоналізація, цифровий сторітелінг. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23550 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Oleksiychuk.pdf | 726.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.