Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23544Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Олефір, Олена Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Olefir, Olena Ivanivna | - |
| dc.contributor.author | Биков, Д. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T11:28:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T11:28:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Олефір О. І. Steam-освіта на уроках математики: навчання, що готує до життя / О. І. Олефір, Д.І. Биков // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 54-56. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23544 | - |
| dc.description.abstract | STEAM — це не лише технічна освіта. Це гармонійне поєднання творчості, технічних знань і критичного мислення. Основні принципи STEАM – освіти в школі: інтегроване навчання, навчання через практику, розв’язання реальних проблем, робота в команді, інноваційні технології. Однак, важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань. Елементи STEАM- освіти можна використовувати на уроках математики під час розв’язування задач, в проєктній роботі та позаурочній діяльності. Це можуть бути задачі про архітектурні споруди та пам'ятки рідного міста, світу; задачі біологічного, хімічного, фізичного та географічного змісту. , використання STEM-освіти на практиці це прекрасна можливість навчити учнів мислити та знаходити необхідну інформацію, вирішувати складні завдання, приймати рішення, організовувати співпрацю з іншими учнями та вчителем. Учень вчиться створювати ідеї та втілювати їх в життя, презентувати результати власних досліджень. STEAM-освіта вчить ще з шкільної парти вдало комбінувати отримані знання для вирішення реальних життєвих ситуацій. Як наслідок дитина виходить в дорослий світ набагато підготовленішою і не так сильно боїться проблем та труднощів. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | STEAM-освіта | uk |
| dc.subject | принципи STEАM – освіти | uk |
| dc.subject | Елементи STEАM-освіти | uk |
| dc.title | Steam-освіта на уроках математики: навчання, що готує до життя | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Olefir Olena Ivanivna.pdf | 713.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.