Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23532
Title: Використання Microsoft Teams Insights для моніторингу залученості та успішності студентів медичного університету
Authors: Строітєлєва, Н. І.
Рижов, О. А.
Keywords: середовище MS 365 та Teams
Microsoft Teams Insights
програмний додаток
віртуальне середовище
навчальний процес
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Строітєлєва Н. І. Використання Microsoft Teams Insights для моніторингу залученості та успішності студентів медичного університету / Н. І. Строітєлєва, О. А. Рижов // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 39-41.
Abstract: Сучасний медичний виш в Україні сьогодні активно перебуває у фазі цифрової трансформації, де хмарні технології, зокрема середовище MS 365 та Teams, стали невід'ємною частиною освітнього процесу. Успішність онлайн-навчання критично залежить від моніторингу залученості студентів, оскільки віртуальне середовище ускладнює відстеження їхньої уваги та участі. Своєчасна ідентифікація ризику відставання студента у процесі навчання дозволяє викладачеві проактивно втручатися, надаючи індивідуальну підтримку до того, як невелике відставання перетвориться на академічну заборгованість. В умовах дистанційної роботи вкрай необхідна об'єктивна оцінка ефективності командної роботи, щоб гарантувати рівномірний внесок усіх учасників та якісну співпрацю. Без такого моніторингу виникає ризик соціального неробства та зниження мотивації, оскільки важко відстежити реальну активність кожного студента. Таким чином, використання аналітичних інструментів є обов’язковою умовою для підвищення якості та забезпечення справедливості навчального процесу в змішаному та дистанційному форматах. Нашим стратегічним рішенням у цьому контексті є використання програмного додатку Microsoft Teams Insights/
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23532
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stroiteleva.pdf671.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.