Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509| Title: | Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти |
| Authors: | Ткаченко, О. О. Калюжний-Вербовецький, Дмитро Семенович |
| Keywords: | теорія ймовірностей ймовірнісно-статистичні уявлення наочність і практичність статистичне мислення |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Ткаченко О. О. Особливості методики викладання теорії ймовірності у закладах середньої загальної освіти / О. О. Ткаченко, Д. С. Калюжний-Вербовецький // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 27-29. |
| Abstract: | Теорія ймовірностей є фундаментом для розвитку критичного, логічного та статистичного мислення. Саме тому її вивчення має не лише навчальний, а й практичний зміст. Теорія ймовірностей у шкільному курсі математики вводиться як інструмент пізнання випадкових процесів, з якими учні зустрічаються у повсякденному житті: у спорті, медицині, прогнозі погоди, іграх, фінансах. Однак абстрактність понять і недостатній практичний досвід створюють труднощі під час викладання цієї теми. Тому актуальним є пошук ефективних методик, форм і засобів навчання, які допомагають зробити матеріал доступним, цікавим і зрозумілим. Основною метою є формування у школярів елементарних ймовірнісно-статистичних уявлень та розвиток уміння застосовувати ці знання на практиці. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23509 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Tkachenko.pdf | 831.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.