Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухаренко, В. М.-
dc.date.accessioned2025-11-05T10:24:29Z-
dc.date.available2025-11-05T10:24:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКухаренко В. М. Коннективізм - теорія навчання цифрової епохи / В. М. Кухаренко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 25-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23508-
dc.description.abstractУ статті розглянуто коннективізм як сучасну теорію навчання, що відповідає викликам цифрової епохи. Визначено його місце в еволюції дистанційної освіти: від біхевіористських і когнітивних моделей до конструктивізму, а з 2008 року — до коннективізму. З 2025 року, у зв’язку з появою генеративного штучного інтелекту, окреслюється новий етап — «навчання з ШІ», що потенційно трансформує освітні парадигми. Коннективізм, запропонований Дж. Сіменсом і С. Даунсом, базується на теоріях мереж, хаосу, складних систем і самоорганізації. Знання розглядається як мережа зв’язків між сутностями — нейронами, людьми, артефактами. Навчання — це процес створення, зміцнення або розриву цих зв’язків. Прийняття рішень у змінному середовищі є формою навчання, що вимагає здатності бачити зв’язки, адаптуватися до нової інформації та підтримувати актуальність знань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectконнективізмuk
dc.subjectцифрова епохаuk
dc.subjectнавчання Шіuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.titleКоннективізм - теорія навчання цифрової епохиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuharenko.pdf660.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.