Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Title: Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта.
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Keywords: навчальний посібник
НУШ
технології навчання математики у початковій школі
навчання математики
вміння розв’язувати задачі
сюжетні задачі
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Скворцова С. О., Гаєвець Я. С. Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Одеса, Університет Ушинського, 2025. 162 с.
Abstract: Навчальний посібник містить загальний опис дисципліни «Технології навчання математики у початковій школі» відповідно освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта; теоретичну інформацію до теми «Технологія формування вміння розв’язувати задачі певних видів в НУШ»; завдання для самоперевірки; тематику та завдання до практичних занять; завдання до самостійної роботи; тематику доповідей для індивідуальних навчально-дослідних завдань здобувачів вищої освіти. Основна частина посібника присвячена детальному розгляду теоретико-методичних основ навчання учнів розв’язування сюжетних задач, а саме: подано методику формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямках, на одночасний рух в одному напрямку (наздогін та з відставанням). Усі типові задачі класифіковані на групи за способом розв’язання: задачі, що містять однакову величну для двох випадків, задачі на процеси. В межах кожної групи здійснюється дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик, що допомагає поступово узагальнювати математичну структуру та спосіб розв’язання задач.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23354
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navchalʹnyy posibnyk_2_Skvortsova_Hayevetsʹ 1.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.