Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Максименко, Юрій Борисович | - |
| dc.contributor.author | Долженков, О. О. | - |
| dc.contributor.author | Maksymenko, Yurii Borysovych | - |
| dc.date.accessioned | 2025-09-05T12:37:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-09-05T12:37:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Масименко Ю. Б. Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів / Ю. Б. Масименко, О.О. Долженков // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М.Й.Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.- С. 382-390. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23237 | - |
| dc.description.abstract | В повідомленні наведено результати вивчення взаємозв’язку навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у студентів-психологів. Для збору емпіричних даних було використано три психодіагностичні методики: опитувальник академічної мотивації студентів (Н.Є.Гордєєва, Є.В.Цуканова), опитувальник «Діагностика копінг-поведінки в стресових ситуаціях» (у адаптації Т.Крюкової) та опитувальник емоційного вигорання MBI-SS. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | копінг-стратегії | uk |
| dc.subject | емоційне вигорання | uk |
| dc.subject | студенти | uk |
| dc.title | Взаємозв'язок навчальної мотивації, копінг-стратегій та рівня емоційного вигорання у здобувачів | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.