Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2309
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лунгу, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Lungu, L. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-08T12:50:54Z | - |
dc.date.available | 2019-07-08T12:50:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Лунгу Л. В. Інтелектуальна ініціатива майбутніх філологів: критерії, показники, рівні сформованості / Л. В. Лунгу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 204-211. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2309 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблема формування интеллектуальної ініціативи майбутніх учителів-філологів. Розкрито критерії та рівні сформованості інтелектуальної ініціативи студентів. В статье исследуется проблема формирования интеллектуальной инициативы будущих учителей-филологов. Раскрыты критерии и уровни сформированности интеллектуальной инициативы студентов. The problem of forming of intellectual initiative of future philologists is considered. The criterions and levels of development of initiative of students are investigated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | інтелектуальна ініціатива студентів | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | intellectual initiative of students | uk |
dc.subject | criterions | uk |
dc.title | Інтелектуальна ініціатива майбутніх філологів: критерії, показники, рівні сформованості | uk |
dc.title.alternative | Intellectual initiative of future philologists: criteria, indicators, levels of formation | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lungu L. V..pdf | 514.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.