Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Назва: Краєзнавство та навчально-виховний процес
Інші назви: Краеведение и учебно-воспитательный процесс
Local studies and educational process
Автори: Букач, Валерій Михайлович
Букач, Валерий Михайлович
Bukach, Valery Mykhailovych
Ключові слова: краєзнавство
навчально-виховний процес
майбутні педагоги
національна психологія
національний характер
патріотизм
краеведение
учебно-воспитательный процесс
будущие педагоги
национальная психология
национальный характер
патриотизм
regional studies
educational process
future teachers
national psychology national character
patriotism
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Букач В. М. Краєзнавство та навчально-виховний процес / В. М. Букач // Життя і пам’ять: науковий збірник, присвячений пам’яті В’ячеслава Івановича Шамко / [відп. ред. В. М. Букач]. – Одеса : Homeless Publishing, 2015. – [Вип. 2]. – С. 30-35.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття «краєзнавство», його сутність як чинника патріотичного виховання молоді. Найпотужнішим джерелом розвитку мови і мислення є навколишнє середовище, яке збагачує живим уявленням, зміцнює зв’язок навчання з життям. Розроблено концепцію У статті розкрито поняття «краєзнавство», його сутність як чинника патріотичного виховання молоді. Найпотужнішим джерелом розвитку мови і мислення є навколишнє середовище, яке збагачує живим уявленням, зміцнює зв’язок навчання з життям. Розроблено концепцію моделі етнопсихологічних чинників формування національного потенціалу особистості майбутніх педагогів, представлено психологічні механізми успадкування та творення української етнокультурної моделі. Розкриті особливості «національної психології» як комплексу етнопсихологічних явищ. В статье раскрыто понятие «краеведение», его сущность как фактора патриотического воспитания молодежи. Самым мощным источником развития речи и мышления является окружающая среда, которая обогащает живым представлением, укрепляет связь обучения с жизнью. Разработана концепция модели этнопсихологических факторов формирования национального потенциала личности будущих педагогов, представлены психологические механизмы наследования и создания украинской этнокультурной модели. Раскрыты особенности «национальной психологии» как комплекса этнопсихологических явлений. The article describes the concept of "regional studies", its essence as a factor in the patriotic upbringing of youth. The most powerful source of language and thinking development is the environment, which enriches the living views, strengthens the connection of learning with life. The concept of the ethnopsychological factors forming the national potential of the personality of future teachers is developed, psychological mechanisms of inheritance and creation of the Ukrainian ethno-cultural model are presented. The features of "national psychology" as a complex of ethnopsychological phenomena are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2305
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BukachValery Mykhailovych. Kraez.pdf152.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.