Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга | - |
dc.contributor.author | Дейкун, Микола | - |
dc.contributor.author | Шестакова, Марина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Shestakova, Maryna Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-21T10:54:37Z | - |
dc.date.available | 2025-07-21T10:54:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Носко М. Використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я / М. Носко, О. Мехед, М. Дейкун, М. В. Шестакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 3. – С. 46-52. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23012 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні умови використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я. Змішане навчання, яке поєднує традиційні методи викладання з цифровими технологіями, стає все більш популярним у сучасній освіті. Проаналізовано переваги та виклики впровадження змішаного навчання в контексті підготовки фахівців з громадського здоров’я. Серед основних переваг виділяються гнучкість навчального процесу, можливість персоналізації навчання, а також підвищення мотивації та залученості студентів. Окрема увага приділена розробці інтерактивних навчальних матеріалів та використанню сучасних інформаційних технологій для підтримки освітнього процесу. У статті також обговорюються проблеми та труднощі, з якими можуть зіткнутися викладачі та студенти під час впровадження змішаного навчання. Зокрема, розглядаються питання технічного забезпечення, необхідність підготовки викладачів до використання нових технологій. Мета дослідження полягала у дослідженні ефективності інтеграції традиційних методів викладання з сучасними цифровими технологіями в освітньому процесі майбутніх фахівців з громадського здоров’я. The article examines the main conditions for the use of blended learning technologies in the training of public health specialists. Blended learning, which combines traditional teaching methods with digital technologies, is becoming increasingly popular in modern education. The advantages and challenges of the implementation of blended learning in the context of training public health specialists are analyzed. Among the main advantages are the flexibility of the educational process, the possibility of personalization of education, as well as increasing the motivation and involvement of students. Special attention is paid to the development of interactive educational materials and the use of modern information technologies to support the educational process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | майбутні фахівці з громадського здоров’я | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | технології змішаного навчання | uk |
dc.subject | future specialists in public health | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | professional activity | uk |
dc.subject | mixed learning technologies | uk |
dc.title | Використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я | uk |
dc.title.alternative | Use of blended learning technologies in the training of public health specialists | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mykola Deikun.pdf | 499.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.