Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМединський, Сергій-
dc.contributor.authorMedynskyi, Serhii-
dc.contributor.authorКирієнко, Олександр-
dc.date.accessioned2025-07-21T10:40:33Z-
dc.date.available2025-07-21T10:40:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМединський С. Особливості впровадження сертифікаційних програм у провідних закладах вищої освіти сполучених штатів америки як складової до- та післядипломної освіти дорослих / С. Мединський, О. Кирієнко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 3. – С. 31-37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23009-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості впровадження сертифікаційних програм у провідних закладах вищої освіти США як невід'ємної складової до - та післядипломної освіти дорослих. На прикладі Массачусетського технологічного інституту та Стенфордського університету проаналізовано підходи до розробки, впровадження сертифікаційних програм, що сприяють підвищенню кваліфікації та конкурентоспроможності на ринку праці. Розглянуто різні види програм, які пропонуються, акцентуючи увагу на таких напрямах, як інженерія, інформаційні технології, бізнес та менеджмент, медичні науки тощо. Аналізуючи досвід університетів США, визначено основні переваги та виклики впровадження сертифікаційних програм. Серед переваг виділено гнучкість навчальних планів, можливість індивідуального підходу до навчання, доступ до висококваліфікованих викладачів та новітніх навчальних матеріалів. Виклики включають необхідність постійного оновлення змісту програм, забезпечення якості навчання в умовах масовості, а також фінансові та організаційні питання. Автори звертають увагу, що сертифікаційні програми в університетах США є ефективним інструментом для підвищення професійної кваліфікації та конкурентоспроможності дорослих на сучасному ринку праці. Досвід цих провідних ЗВО може бути корисним для впровадження аналогічних програм в інших навчальних закладах та країнах, зокрема в ЗВО України. The article highlights the peculiarities of the implementation of certification programs in leading institutions of higher education in the USA as an integral component of pre- and post-graduate education of adults. On the example of the Massachusetts Institute of Technology and Stanford University, the approaches to the development and implementation of certification programs that contribute to the improvement of qualifications and competitiveness in the labor market are analyzed. The various types of programs offered are reviewed, focusing on areas such as engineering, information technology, business and management, medical sciences, etc. Particular attention is paid to the analysis of teaching methods, which include traditional lectures, seminars, laboratory classes, as well as modern online courses and interactive modules. The forms of assessment of students' knowledge and skills, including written exams, projects and presentations, were studied. Analyzing the experience of the Massachusetts Institute of Technology and Stanford University, the main advantages and challenges of implementing certification programs are determined. Among the advantages are the flexibility of study plans, the possibility of an individual approach to learning, access to highly qualified teachers and the latest educational materials. Challenges include the need to constantly update the content of programs, ensure the quality of education in conditions of mass, as well as financial and organizational issues.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectсертифікаційна програмаuk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectСШАuk
dc.subjectadult educationuk
dc.subjectcertification programuk
dc.subjectcompetenciesuk
dc.subjectuniversityuk
dc.subjectUSAuk
dc.titleОсобливості впровадження сертифікаційних програм у провідних закладах вищої освіти сполучених штатів америки як складової до- та післядипломної освіти дорослихuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serhii Medynsky.pdf361.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.