Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294
Назва: Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів
Інші назви: Use of the "case-stadium" method in the development of speech clarification of future educators
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: кейс-стаді
модель навчання
конкретні учбові ситуації
вміння
навички
виразне читання
увиразнення мовлення
майбутні вихователі
case studies
model training
specific training situation
abilities
skills
expressive reading
enrichment of speech
future educators
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НПУ ім. В. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. – Київ : Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова, 2012. - № 22. - С. 115-120.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюється питання доцільності застосування методу „кейс - стаді” у процесі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів. Автором розглядається сутність традиційної та інтерактивної системи навчання у вищій школі. У статті аналізуються переваги та недоліки застосування метода „кейс - стаді” на сучасному етапі. The article highlights issues need to use the method of "case studies" in the process of enrichment of future teachers of speech. The author discusses the essence of traditional and interactive learning systems in higher education. This article analyzes the advantages and disadvantages of the method "case - studies" at this stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2294
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya metodu „kejs-stadi” v rozvytku uvyraznennya movlennya majbutnix vyxovateliv.pdf225.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.