Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамар, А. В.-
dc.contributor.authorЧерневич, В. В.-
dc.date.accessioned2025-07-16T13:28:07Z-
dc.date.available2025-07-16T13:28:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСамар А. В. Інтеграція цифрових інструментів у викладанні природничих дисциплін: можливості та виклики / А. В. Самар, В. В. Черневич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 152-158.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22921-
dc.description.abstractСучасна освіта неможлива без активного використання цифрових технологій, які відкривають нові можливості для викладання природничих дисциплін. Інтеграція цифрових інструментів у навчальний процес сприяє підвищенню зацікавленості здобувачів, покращенню візуалізації складних явищ і процесів, розширенню доступу до освітніх ресурсів та розвитку навичок роботи з інформаційними технологіями. Використання інтерактивних симуляцій, віртуальних лабораторій, елементів доповненої та віртуальної реальності, штучного інтелекту та інших цифрових рішень дозволяє зробити навчання більш наочним, практично орієнтованим і персоналізованим. Разом із тим цифровізація навчального процесу супроводжується низкою викликів. Зокрема, виникають технічні труднощі, що пов’язані з доступністю обладнання та стабільністю інтернет- з’єднання. Викладачам необхідно адаптувати педагогічні підходи та вдосконалювати методики оцінювання для збереження академічної доброчесності. Modern education is impossible without the active use of digital technologies that open up new opportunities for teaching science. Integration of digital tools into the educational process helps to increase students’ interest, improve visualization of complex phenomena and processes, expand access to educational resources, and develop skills in working with information technology. The use of interactive simulations, virtual laboratories, augmented and virtual reality elements, artificial intelligence, and other digital solutions makes learning more visual, practical, and personalized. At the same time, the digitalization of the educational process is accompanied by a number of challenges. In particular, there are technical difficulties related to the availability of equipment and the stability of the Internet connection. Teachers need to adapt pedagogical approaches and improve assessment methods to maintain academic integrity. Other important aspects include developing the digital competence of educators and students, overcoming information overload, and supporting critical thinking. One of the key issues is to maintain a balance between traditional and digital teaching methods, which will ensure effective learning without losing fundamental skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectприродничі дисципліниuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectвіртуальні лабораторіїuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectvirtual laboratoriesuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjecteducational technologiesuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.titleІнтеграція цифрових інструментів у викладанні природничих дисциплін: можливості та викликиuk
dc.title.alternativeIntegration of digital tools in teaching science: opportunities and challengesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernevych Vita.pdf304.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.