Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Назва: Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту)
Інші назви: Формирование умений и навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов в современной педагогической практике вузов (по материалам поисково-разведочного эксперимента)
Formation of skills of express reading in students of pedagogical faculties in modern pedagogical practice of higher educational institutions (based on materials of search-and-reconnaissance experiment)
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: критерії
рівні
показники
виразне читання
критерии
уровни
показатели
выразительное чтение
criteria
levels
parameters
expressive reading
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Формування умінь і навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів у сучасній педагогічній практиці ВНЗ (за матеріалами пошуково-розвідувального експерименту) / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 121-126.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування вмінь і навичок виразного читання в студентів дошкільних факультетів педагогічних вузів. Описано етапи проведення пошуково-розвідувального та констатувального експериментів щодо вивчення ступеню необхідності предмета "Основи культури мовлення та виразне читання". Охарактеризовано основні показники виразного читання, які є критеріями оцінювання рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Наведено приклади завдань, які було розроблено з метою виявлення рівнів сформованості навичок виразного читання в студентів педагогічних факультетів. Аналіз результатів констатувального експерименту засвідчив недостатній рівень сформованості навичок виразного читання (як на рівні розуміння, так і використання в мовленні технічних показників). Обоснована актуальность исследования проблемы формирования умений и навыков выразительного чтения у студентов дошкольных факультетов педагогических вузов. Описаны этапы проведения поисково-разведывательного и констатирующего экспериментов относительно изучения степени необходимости предмета "Основы культуры речи и выразительное чтение". Охарактеризованы основные показатели выразительного чтения, которые являются критериями оценивания уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Приведены примеры заданий, разработанные с целью выявления уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Анализ результатов констатирующего эксперимента засвидетельствовал недостаточный уровень сформированности навыков выразительного чтения (как на уровне понимания, так и использования в речи технических показателей). The article proves the urgency of the problem of developing skills in expressive reading of students of pedagogical establishments of higher education of preschool faculties. The author describes some results of the reconnaissance and establishing stages of the experiment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2289
Розташовується у зібраннях:2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.