Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, О. С.-
dc.date.accessioned2025-07-16T10:17:09Z-
dc.date.available2025-07-16T10:17:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВасиленко О. С. Методологічні аспекти формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано / О. С. Василенко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 62-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22891-
dc.description.abstractСтаттю присвячено творчості сучасного словацького композитора Петера Махай- діка, зокрема його концерту для баяна з оркестром «Gegen. Stand». Проаналізовано тенденції розвитку жанру концерту для баяна з оркестром та його роль у сучасній словацькій музиці. Надано стислий композиційний аналіз концертів для баяна з орке- стром словацьких композиторів І. Дібака, Й. Колковича та Є. Іршаї. Досліджено вплив словацького баяніста П. Катини в популяризації жанру концерту для баяна з орке- стром та сучасної словацької музики загалом. Висвітлено характерні риси та особ- ливості «Концерту для двох баянів з оркестром» П. Махайдіка. Визначено структурні ознаки зазначеного твору, які проявилися, зокрема, у проникненні принципів симфо- нізму та тяжінням композитора до індивідуалізації форми композиції, дифузії неости- лістичних течій, а також наявності семіотичних знаків у концерті. The article is devoted to the work of the modern Slovak composer Peter Machajdik, in particular his concerto for accordion and orchestra “Gegen. Stand”. The tendencies of development of the accordion and orchestra concerto genre and its role in modern Slovak music have been analyzed. The brief compositional analysis of accordion and orchestra concertos by Slovak composers I. Dibak, J. Kolkovich and E. Irshai has been provided. The influence of the Slovak accordionist P. Katina in popularizing the accordion and orchestra concerto genre and modern Slovak music in general has been investigated. The characteristic features and peculiarities of P. Machajdik’s “Concerto for Two Accordions and Orchestra” have been highlighted. The structural features of the mentioned work are determined, which were manifested in particular in the penetration of the principles of symphonism and the composer’s tendency to individualize the form of the composition, the diffusion of neostylistic trends, as well as the presence of semiotic signs in the concerto.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectсловацьке баянно-акордеонне мистецтвоuk
dc.subjectжанрuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectконцертuk
dc.subjectбаянuk
dc.subjectП. Махайдікuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectSlovak accordion artuk
dc.subjectgenreuk
dc.subjectstyleuk
dc.subjectconcertuk
dc.subjectaccordionuk
dc.subjectP. Machajdikuk
dc.titleКонцерт «Gegen. Stand» для баяна з оркестром Петера Махайдіка в контексті розвитку жанру в словацькій музиці кінця ХХ – початку ХХІ столітьuk
dc.title.alternativeConcert “Gegen. Stand” for accordion with the orchestra by Peter Machajdik in the context of the development of the genre in Slovak music of the end of the 20th – beginning of the 21st centuryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№1 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf226 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.