Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГребеніна, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorКрикун, Юрій Юрійович-
dc.contributor.authorВерзлова, Каріна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-11T11:11:45Z-
dc.date.available2025-07-11T11:11:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГребеніна А. А. Характеристика рівня стану біогеметричного профілю постави дітей 5-6 років із затримкою психічного розвитку / А. А. Гребеніна , Ю. Ю. Крикун , К. О. Верзлова // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.46-55.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22834-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. На сучасному етапі морфобіомеханічні характеристики людини визнано вагомими індикаторами фізичного здоров’я з огляду на їх специфіку відображати комплексний вплив на організм екзо- й ендогенних факторів. Об’єктами такого впливу насамперед постають діти й підлітки як група населення, сенситивна до будь-яких трансформацій навколишнього середовища через незавершеність процесів їхнього росту та дозрівання. Проблема дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку (далі – ЗПР) гостро постала перед психолого-педагогічною наукою вже давно. Саме в дошкільному віці відбувається становлення особистості дитини, формування її фізичної та духовної культури – основи гармонійного розвитку як краси людської душі та здорового тіла.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectдіти 5–6 роківuk
dc.subjectбіогеометричний профільuk
dc.subjectпоставаuk
dc.titleХарактеристика рівня стану біогеметричного профілю постави дітей 5-6 років із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf418.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.