Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22787
Title: Політична реклама у цифровому суспільстві: скасувати не можна регулювати
Authors: Кропівко, Вікторія Віталіївна
Keywords: інформаційний контекст
комунікативна технологія
політична реклама
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кропівко В. В. Політична реклама у цифровому суспільстві: скасувати не можна регулювати / В. В. Кропівко // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів: матеріали IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса 30 квітня 2025 року. Одеса ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», центр соціально-політичних досліджень «POLITICUS», 2025. -С.98-102.
Abstract: Політична реклама у цифровому суспільстві є ефективною комунікативною технологією, яка впливає на хід та результат не лише виборчого процесу, а й визначає інформаційний контекст діяльності інститутів публічної влади, політичної активності громадян тощо. Слід відзначити, що «За останні кілька років політична реклама в соціальних мережах різко зросла, досягаючи конкретних аудиторій за допомогою адаптованих повідомлень.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22787
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf2.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.