Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФільварська, В. В.-
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2025-07-10T07:41:23Z-
dc.date.available2025-07-10T07:41:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФільварська В. В. Методика розробки маркетингових концепцій: міждисциплінарний підхід і чотиривимірна структура / В. В. Фільварська, О. Б. Петінова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 177-180.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22785-
dc.description.abstractУ сучасній науковій і практичній площині маркетингу активно використовуються різноманітні концепції: виробнича, товарна, збутова, маркетингова, соціально-етична, екологічна тощо. Однак незважаючи на численні приклади реалізації маркетингових концепцій у теорії та практиці, досі відсутня їх уніфікована структура, чіткі методи побудови та усталене бачення складових. Це створює труднощі як для дослідників, так і для практиків, які прагнуть адаптувати або розробити нові концепції відповідно до умов сучасного динамічного середовища. Проблема ускладнюється тим, що маркетингові концепції здебільшого трактуються як філософія управління або як стратегія, але рідко — як структурно оформлені, методологічно осмислені системи знання і дії. У статті розглядається можливість створення чотиривимірної структури маркетингової концепції, що дозволить уніфікувати підхід до їх розробки та надати інструментарій для моделювання нових управлінських парадигм. В основі пропонованої моделі — міждисциплінарне поєднання філософських, педагогічних, соціокультурних і маркетингових підходів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.subjectаксіологічний вимірuk
dc.subjectгносеологічний вимірuk
dc.subjectпраксеологічний вимірuk
dc.subjectонтологічний вимірuk
dc.subjectменеджмент соціокультурної діяльностіuk
dc.subjectнаукова концепціяuk
dc.titleМетодика розробки маркетингових концепцій: міждисциплінарний підхід і чотиривимірна структураuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filvarskaya.pdf793.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.