Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2273
Title: Виразне читання як навчальна дисципліна у спадщині В.О. Сухомлинського
Other Titles: Выразительное чтение как учебная дисциплина в наследстве В.А. Сухомлинского
Expressive reading as an academic discipline in the legacy of V.O. Sukhomlynsky
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: виразне читання
В. О. Сухомлинський
педагогічна спадщина
українська література
выразительное чтение
В. А. Сухомлинский
педагогическое наследие
украинская литература
expressive reading
V. О. Suhomlynsky
pedagogical heritage
ukrainian literature
Issue Date: 2008
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Руденко Ю. А. Виразне читання як навчальна дисципліна у спадщині В.О. Сухомлинського / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 138-142.
Abstract: Висвітлено внесок В. О. Сухомлинського в розробку проблеми навчання вміння і навичок усвідомленого та виразного читання дітей молодшого шкільного віку; охарактеризовано його погляди на специфіку літератури як навчальної дисципліни. Наведено викладки з праць В. О. Сухомлинського і виконано порівняльний аналіз його педагогічних поглядів і сучасної системи освіти. Описано методику констатувального експерименту, проведеного з метою визначення рівнів сформованості навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів. Охарактеризовано критерії сформованості даних навичок та описано сутність розроблених завдань, проілюстрованих прикладами. На основі одержаних результатів рекомендовано розробити методику формування навичок виразного читання у студентів ВНЗ педагогічних факультетів. Освещен вклад В. А. Сухомлинского в разработку проблемы обучения умениям и навыкам осознанного и выразительного чтения детей младшего школьного возраста и охарактеризованы его взгляды на специфику литературы как учебной дисциплины. Приведены выдержки из трудов В. А. Сухомлинского и выполнен сравнительный анализ его педагогических взглядов и современной системы образования. Описана методика констатирующего эксперимента, проведенного с целью определения уровней сформированности навыков выразительного чтения у студентов педагогических факультетов. Охарактеризованы критерии сформированности навыков выразительного чтения и описана сущность разработанных заданий, проиллюстрированых примерами. На основе полученных результатов рекомендовано разработать методику формирования навыков выразительного чтения у студентов вузов педагогических факультетов. The article shows V. Suhomlynsky's contribution to development of the problem of training skills of realized and expressive reading of children of primary school. The author draws a parallel between V. Suhomlynsky's pedagogical ideas of teaching reading and a modern educational system. The article discloses the problems of teaching reading at three steps of education (the prepreschool period, elementary school and the system of high school preparation of future teachers о establishments). It contains theses from V. Suhomlynsky's pedagogical works.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2273
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyrazne chytannya yak navchalna dyscyplina u spadshhyni V.O. Suxomlynskogo.pdf170.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.